lördag 31 januari 2009

Djupa tankar o underbara kompisar!!

På två dagar har jag haft två superdjupa diskussioner med två av mina vänner!!! Om meningen med livet, varför vissa saker händer och hur man ska komma igenom dom!! Måste bara få tacka för att ni finns i mitt liv och för att jag får vara delaktig i era!!! (ni vet vilka ni är) Jag uppskattar sådana samtal så vansinnigt mycket! TACK!!!

Önskar ibland att man kunde ha fler såna, oftare!! För det sätter verkligen igång hjärnan.. man börjar fundera över saker man inte tänkt på, på länge. Och man får dessutom ett helt annat perspektiv på tillvaron o livet!!Det är så otroligt nyttigt... Ibland kan jag tycka att man sjabblar bort livet genom att inte prata om viktiga saker.. utan bara hålla sig till ytliga ting och "jo, det är klart att allt är bra" Visst det är absolut skönt det också- men vi borde nog alla ta bättre hand om varann :) Så tänk på det nästa gång ni pratar med en kompis- lyssna- prata- bry er- för en vacker dag kanske inte den personen finns kvar! (ps, spring inte å bli oroliga nu, inget allvarligt har hänt mig o min familj)
CARPE DIEM!!

SÅ TACK IGEN FÖR ATT NI FINNS, MINA UNDERBARA VÄNNER:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dito :-) Kram S.

Anonym sa...

Hehe...
Dito :-¤
Kram M.... som i mystisk... och var det inte mig du menade kan jag säga att JAG hade då mycket utbyte av VÅRT samtal... fniss...

maja sa...

JO DÅ!!! rätt gissat :) superkompisar där :)