torsdag 22 januari 2009

Lite mer levande!!

Idag känns det bättre!!!! Nackspärren är kvar och dessutom värre än igår-fick krypa ur sängen baklänges för att ta mig upp , men humöret är bättre :) Och det är ju trots allt det som räknas... Fick samtal från min älskade syster, med hemliga men ack så roliga planer inför hennes mans 40årskalas imorgon!! Skrattade mig nästan harmynt.. Så nu är jag med på spelplanen igen- måste bara välja- sprit för att döva smärtan, eller piller?? Dom kompletterar inte varann så jättebra!! Men måste nog släppa på lite psykologiska spärrar imorgon för att klara av de "hemliga" uppgifter som tilldelats mig ;) så det lutar nog åt alkohol.... visst är det väl smärtdämpande egenskaper i sprit???!!!
Nu ska jag läsa lite organisationsteori... Jipieee ..... skulle nog behöva lite alkohol för att tycka att det är roligt!! HJÄÄÄLP... det är så tråkigt o invecklat så klockorna stannar :(

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att ni får en rolig kväll! Vill gärna höra om tokans idéer för maken sedan!
Kramar från I´m-home-Sofia.

Anonym sa...

NU tror jag inte på den där jäkla mätaren som du o din syster så glatt introducerade mig för (särskilt du..morr..)
Här har jag gått och trott att jag har haft järnkoll.. näe fy!
I går å i dag hade jag besökare på min blogg från;
Los Angeles, North Hill i California, Inchon i Korea, Bangkok, Lysvik, olsäter, Göteborg, Hagfors, Arvika, Munkfors, Deje, Sunne och Lerum...
Hallå???? ...paranoiaaaaa.....
/Mimmi