måndag 2 februari 2009

Brazilien, tyskland o USA ???

Ja, jag bara undrar- vad dessa människor får ut av kika in på min blogg :) allvarligt talat- borde det inte va som att kolla in på en "marsmänniskas" blogg?? Nblhgfiuoasäelkjh.... ungefär så borde det stå när dom läser!!! Ja ja, jag tycker det e ganska coolt...

Sen har jag också märkt att en viss någon från Västerås kikar in med jämna mellanrum... JAAAA, man kan se sånt... lilla fröken-identifiera dig !!!

Och när jag ändå visar upp mina spiontakter... så hmmm har jag hört att en massa människor från klarälvdalen kikar in ibland.... IDENTIFIERA ER!!! min mamma har faktiskt skvallrat :) La la laaa la la laaaa....

inte bara har jag en liten spion i datorn som skvallrar... utan livemänniskor också :) INGEN KOMMER UNDAN "DEN hmm GALOPPERANDE (eller skrittande) DETEKTIVEN MAJA!!!

så tro inte att ni kan smyga omkring i kulisserna o inte bli sedda... I SEE YOU...

Ja de är ju förvisso sant.. men meningen jag vill få fram är... det vore jättekul om ni skrev en liten kommentar om att ni tittat in, det är ju alltid kul när bekantingar hälsar på :)

SÅ HÄRMED UPPMANAR JAG ER:
KLICKA PÅ: KOMMENTARER...
SKRIV VALFRI HÄLSNING....
FYLL I BOKSTÄVERNA SOM STÅR VID ORDVERIFIERING...
KLICKA PÅ ANONYM (OM NI EJ HAR EGEN BLOGG)
O TRYCK SEN PÅ PUBLICERA..... SUPERENKELT!!! glöm bara inte tala om vem ni är.... för då faller ju liksom hela grejen :)

Puzz från "den icke galopperande detektiven Maja"

2 kommentarer:

Tvärslå sa...

Hahaha skriv(K)inte med så stora hotfulla bokstäver ;)
Spåra dom vidare via countern vetja ;)

Anonym sa...

Visst är det lite scary med alla besökare?! Man undrar vilka de där läsarna är... Vilken tur att jag skvallrade vidare din blogg... he, he!