måndag 12 januari 2009

FÖRFÖLJD???

Ja, så känns det.. Min besöksräknare har blippat iväg av bara helvete... Vad händer??... Bara för att jag skrev det där om spökläsare, så måste jag väl inte bli bestraffad av riktiga spöken ELLER!!!?
God Damit!!
Nu svoschade det till utanför fönstret.. det var nån som gick förbi... helvete.. jag är förföljd, jag visste det!!!
Det klickar konstigt i telefonen också...
Och när jag är ute o går.. så hör jag fotsteg bakom mig.. men när jag vänder mig om är ingen där!!
SCHIZOFREN??? JAG???? NÄÄÄE, nåt händer jag vet det!!! (ok, det där med telefonen, det kanske var jag-som kommit åt PÅ knappen)
(och,ok då, jag hör inga fotsteg bakom mig när jag är ute)

MEN JAG VET ATT FLER VARIT HÄR O LÄST!!! GE ER TILLKÄNNA!!! ANNARS!!!

attans spökläsare.... gnork, mummel....

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppsan! Det är nog mitt fel... jag har länkat till dig... Hoppas att du tycker att det är skoj... det är ju så roligt att läsa nya bloggar!

maja sa...

INGEN FARA STUMPAN, men va faderuttan-de kan väl inte va så att halva nordvärmland genast hittade hit? Fungerar fröken som värsta knutpunkten däruppe?
Men allvarligt så är det klart att det är kul, (fast bara om dom skriver iaf EN kommentar)-SPÖKEN måste ge sig till känna.... Annars känns dom otäcka o så där ruskigt genomskinliga-jaaa du vet.. :)

Tvärslå sa...

Nu ger jag mej till känna, jag håller på att undersöker lite...

Tvärslå sa...

Såhär : varje gång man kommer in så räknas det, varje gång man vill skriva en kommentar går man sedan tillbaka så räknas det ännu en gång, sen nyss så klickade jag uppdatera några ggr och varje gång så räknades det.
- Så ut med denna räknare och in med en ny.
Förresten, jag tror att när du loggar in så ser du kanske exakt hur många OLIKA som varit inne o glott.
(ps. nu får du strax ännu en räknad ;) )
((PS IGEN - Du HAR en gast här ! Ännu mera struleri nu...jag får inte lämna kommentar))
Testar igen.

Tvärslå sa...

Hahaha inne IGEN - jag pajar rubbet för dej nu va ?
Men kollade ditt verkliga antal profiler och där ser du, mer exakt hur många vi är som fladdrar ut o in.

Anonym sa...

Kanske inte ska vara så paranoid? :-)
Jag är också ett av dina spöken. Och som Tvärslå och Mimmi tidigare påpekat så räknar dina siffror varje gång man klickar på någon ny sida hos dig. Vill jag läsa två gamla inlägg så har det genast ökat tre siffror.
Förföljd? Ja, men det skulle väl vara utav oss här inne som inte kan låta bli att kolla vad du har för dig, he he. Är man en omtyckt offentlig person så får man stå ut med det.

Puss och kram Sofia.

maja sa...

Jag tycker om att vara EN OMTYCKT OFFENTLIG PERSON :) speciellt OMTYCKT!!!!
o så gillar jag ju egentligen "spöken" också...
puzz på er