söndag 11 januari 2009

TOTAL PLUGGDAG!!

Idag åkte make o barn till Hammo o Jajja (farmor o farfar)i kil- jag skulle ändå skriva på superhemskahemtentan från helvetet ;( så dom rymde fältet!! dom har haft en jättemysig dag o lilltjejen kom hem och skrek när hon öppnade dörren- MAMMA, DET VAR JÄTTEKUL HOS HAMMO O JAJJA, VI HAR HAFT JÄTTEMYSIGT!!!
pluttan!! det gör att det dåliga samvetet inte behöver banka så stenhårt i skallen!!
Idag har jag haft en super pluggdag- så till den milda grad att jag visst glömde äta också.. oops.. undrar vad jag skrev på slutet idag- måste nog kolla det- det kanske står typ: JAG VILL HA CHOKLAD, JAG VILL HA CHOKLAD!!! istället för djupa tankar om handikappomsorgen??
Tycker att jag varit duktig idag dock: 10 timmar hårt pluggande!!! skööönt, då e de väl bara typ 30 kvar innan tentan är klar!! VAD HÅLLER JAG PÅ MED!!??? äääh, de blir nog bra..

NU SKA JAG GÅ O LÄGGA MIG!!! på riktigt, för imorgon är det heldag med föreläsningar på Universitetet som gäller, jag BEHÖVER SÖMN!!

pusseli puss Maja

2 kommentarer:

Tvärslå sa...

Jag är en Hemskare nattuggla än du tror ;)men funderar på att gå och lägga mej tidigt nu ikväll, typ om en timme eller så ;)

JO såhär, jag har rn kompis som pluggade förr och när det var tenta tajm hade hon med sej : termos med kaffe,jos i flaska,mackor,smågodis och några kakor och nån frukt.
Alltså att du ville ha choklad va väl en baggis ? ;) OCH befogat tycker jag.

malinmys sa...

Nu är du nog liiite för duktig för min smak!Jag har ALDRIG (på riktigt) pluggat mer än ca5-7 timmar på ett dygn NÅGONSIN!! Shit!