lördag 10 januari 2009

Lååång natt & superslö dag idag :)

Jag har lyckats igen..... igår hade jag bestämt mig! Nu ska jag få rätt på dygnet igen, jag ska gå o lägga mig i tid!!!
Nån som tror att det lyckades???
Allvarligt vad är det för fel på mig???!!!
Jag blir alltid som mest effektiv runt 22 tiden och sen rullar det på.... Igår tog jag stryptag på vårt förråd/kontor/extrarum!! Det enda förråd som hör till lägenheten- finns inne i lägenheten- och kan därför utnyttjas som extrarum! Jooo, det låter ju fiiint, men fungerar mindre bra i praktiken!! Man vill ju inte ha dom "vanliga" förrådssakerna där- alltså hyr vi ett extraförråd (undrar när jag ska städa i det??) Well, vårat sk extrarum blir ju sålunda förvaring till alla pysselprylar o målarsaker som jag har (inte lite) och mina kläder (finns inga garderober, bara en pytteliten klädkammare) allt studiematerial o en liten arbetsplats finns här inne också!! Och gissa vad man använder ett sådant extrarum till mer???- JUST DET!! slänger in saker som man inte orkar ta itu med "just nu"... Igår ansåg jag att nu räcker det- det måste bli ordning i kaoset- tog sålunda tag i superstädning o organisering av saker som ska bort, slängas, packas undan- ifall man ska skaffa barn igen (NEJ,INGET PLANERAT JUST NU!!) Vid 01.30 var jag klar OCH väldigt nöjd!!
Då skulle jag "bara" gå in o kolla mail o blogg en kortis.... HE HE HEEEEE (hysteriskt skratt)

När klockan var 03.20 stängde jag av datorjäveln!!! Jo, för när jag gick in o kollade bloggen, så hade några snälla människor skrivit kommentarer... Var ju tvungen att svara på dom..
Och inte nog med det- en ny människa hade skrivit inlägg........ och jag kunde inte för mitt liv lista ut vem det var!!! Till slut kom jag på att jag kunde trycka på namnet o då kom hennes blogg fram!!! TJOHOO... det gjorde jag- OCH SEN SATT JAG FAST!!! Shit pom frit vilken bra blogg!! Jätterolig att läsa, otroligt vackra bilder, och så välskriven så jag blev grön av avund , inte en förkortning o inte ett slarvfel så långt ögat nådde:) INTE som min alltså :)
CHRISTINA: tack för kommentaren, och tack för titten på din blogg- den var superduperkanonbra!! (inte ett grammatiskt rätt ord jag vet, vet inte ens om grammatiskt e rätt stavat... hi hi.) Roligt att en ny människa tittat in, o kul när det är nån man känner- sålunda en ny blogg att följa :)
KRAMISAR FRÅN MAJAN

5 kommentarer:

Anonym sa...

Herre min je, du måste ha varit tröttare än jag!! Jag skriver oxå en hel del fel. Dessutom gillar jag massor av ...........
;)

malinmys sa...

Jag var besökare 350!! Får man tårta då?? ;-)

maja sa...

christina: ............... ja visst e de bra med ............
;) kramis

malin: visst kan man få det-kom hit då :) förresten har jag noterat att någon inte är långt från 1000!!! Vad får man om man prickar in att va den besökaren???
kjam

Tvärslå sa...

Nåt skumt har det blivit för varje gång jag kommer in här så är jag besökare 1. Och flera gånger har jag nu funderat på om du raderat bloggen och börjat om men så efter lite klickande har jag plötsligt ett annat besöksnr.
Fast både du o MM `s räknare räknar antal sidvisningar, inte antal besökare har jag sett ;)

maja sa...

Tvärslå: du får ju besöksnr ett varje gång för att du spelar i en egen liga förstååår du väl!!!
Men måste nog skaffa en annan räknare- är ju dock ingen hacker- som du kanske förstått :)
förstod inte ens det där du skrev om att den räknade sidhänvisningar o inte besökare?!? Ja ja, jag får väl gå en kurs hos dig så jag lär mig lite hackerkunskaper :) KJAMIS Maja