måndag 26 januari 2009

Vardag..

Måndag igen.... *pust,suck*
Nackspärren har släppt, men fick en otäck inflammation i alla muskelfästen runt huvudet som resulterat i en ihållande huvudvärk av sällan skådat slag!! *gnäääälll* Men livet går vidare- idag med ytterligare en föreläsning i organisationsteori :( BLÄ.... det är verkligen inte min grej, jag vill inte analysera hur företag (organisationer-förlåt) är uppbyggda, varför dom är uppbyggda på ett visst sätt, vad som skulle fungera bättre.. utifrån en miljard olika teorier!!! Jag vill faktiskt jobba med människor!!!! Hallååååå, fatta det dumma skola.. Men, det är nog bara att bita i det sura äpplet och ta sig igenom den här terminen!!

min äckliga huvudvärk har fått mig att tycka lite synd om mig själv.... detta sattes genast i ett annat perspektiv när jag under eftermiddagen fick reda på att en av mina vänner på skolan inte mår så bra, saker inträffar som gör att man får tänka igenom sin vardag och hur bra man egentligen har det!

Ta hand om er, och till mina vänner : Jag älskar er!!

PUZZ

1 kommentar:

Unknown sa...

Du har verkligen min sympati!!! Jag hatar att sitta där oavsett nackspärr...hihi Nej, men jag kan väl iallafall konstatera att det inte är mitt ämne!!! Fattar typ ja, noll!! Kram Petra