lördag 3 januari 2009

I SEE YOU!!!

JA, JAG SER ER ALLT!!!
LÄMNA KOMMENTARER NÅN GÅNG ERA SPÖKLÄSARE!!

Ja ser allt att besöks"klockan" tickar på ibland..... kanske inte i nåt rasande tempo- men ändå!!!
Men konstigt nog får jag inga kommentarer... Måste skriva om så tråkiga ämnen så folk hoppar ut lika fort som dom kom in på min EGOBLOGG??? Eller så e ja bara inte tillräckligt ego?!?
Vänta ni bara- nu är den väna julen förbi- och vi har precis tittat runt knuten på ett nytt år!!!
WATCH OUT PEOPLE!!! (pik ej riktat till Tvärslå, tack för kommentaren!!!)
Men till er andra-akta er ni vet inte vad som händer när jag förvandlas till GOLLUM....
MY PRECIOUSSSSS ..........

4 kommentarer:

malinmys sa...

Ja ja ja...! NU är jag ju hääär :-D Tack förresten för fiiint inlägg hos mig!! :-)

maja sa...

JA, nu e du häär!! men inte förrän hot om diverse polacker....
Kom ihåg- jag har kontakter!!
puss på dej snuttis

malinmys sa...

Men snälla du! Polacker har jag redan, MASSOR av och till ;-)

maja sa...

ja ja det kanske du har- men var du tvungen att skicka dom hit i nått slags hämnd syfte??? jag är faktiskt ENSAM HEMMA!!! o nu knakar det i lägenheten- mitt i natten- FAAAAN JAG HAR BARA TVÅ CIGG KVAR- INGEN BIL- O BOR I GOD DAMN SKATTKÄRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!