onsdag 28 januari 2009

Tiiisdag..

Är det inte meningen att tisdagar ska va roligare än måndagar??? Nähänä... inte de!!
Återigen föreläsning i Organisationsteori :) Ha HA HAAAAAA, skitkul!! Nån som vill göra tentan åt mig??? Jag får tarmvred...
En positiv sak dock: något mindre huvudvärk idag o nacken känns hyggligt ok, Yes, snart är jag tillbaks!! Kanske.. om det inte tar omtag bara för att jag skrev det där!?!?

Nu vill jag att nåt roligt ska hända i mitt liv!!! Men hur roligt kan man ha-utan pengar till en mjölkliter ens????
MIN ÖNSKELISTA: 1 liter mjölk :), omtapetserat i vardagsrum och sovrum, nya möbler (inte nya- men gamla nya), roliga inredningssaker, nya kläder till hela familjen, tjae o så lite annat också!! Ska det va så svårt att få till det där??? Äsch glömde....-en plötslig och total förståelse för organisationsteori!!
Men det sägs ju att det finns nåt som kallas "the law of attraktion" -man ska skicka ut sin önskan till universum, o tänka på det hela tiden-typ helst göra mindmaps... ett steg på vägen är nu taget- jag skickar härmed ut mina önskningar till universum.... näee-det hände inget....
får väl tänka ett tag till.....

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så gott att kroppen hänger med!!
Love you toooo!!! :-)
/systerYster

Anonym sa...

Godmorgon darling!
Vet du vad? Jag äger visst boken som beskriver allt som jag pratade om igår. Om du väljer det företaget ska du få låna boken. SKITenkelt upplägg - Du kan till och med läsa under rubriken " Ledarskapsprocesser" eller "Utvecklingsgrupper" eller om stora konflikter som hänt. Lätt läst! Kram Mimmi

Anonym sa...

Tack för samtalet. Kram S.

maja sa...

Syster yster: ja visst e de skönt :) Kroppen vill gå upp ur sängen o man ska faktiskt va tacksam för det lilla :)

Mimsan: vill ha boken, vill ha boken, vill ha boken!!! Och personlig handläggning av profen o ikonen herself :)

S: tack själv!!! Är så jätteskönt att få diskutera livets stora frågor-med någon som förstår och är på samma våglängd!!

Puss på er alla tre!!!! Mina favvopersoner i samma inlägg... coolt!!!

Tvärslå sa...

Hallå där det är länge sen det var tisdag nu...
Hur går livet ?
Haha verifieringsordet är - undulad ;)nästan som fågeln...

Anonym sa...

håller med föregående talare...

malinmys sa...

HAHAAA!!! Hit med tårtskrället!!

ordvert: hettlyte!!!

Anonym sa...

JA JA GRATTIS!!!!du ska få TÅRTAAAA SÅ DU KRÄKS.....