tisdag 6 januari 2009

he he he- hot funkar!!!

om än bara på två personer!!! jävlar vad ni två måste va inne ofta på min blogg :) räkneverket har tickat iväg som faen, men ingen tycks ta mina hot på allvar utom ni 2!! eller så är ni bara 2 som tittar in för att va vänliga :) man tackar man tackar!! undrar om dom andra (som kanske e in nån gång) inte tror på spöken!!! BIG MISTAKE!! HUGE!!
för min kära lilla syster har uppenbarligen skickat ett spöke hit nu- hon vet att jag e ensam hemma- o försöker hämnas för nåt... eller så e ja bara uttröttad efter att ha levt i cyberspace i flera timmar- MAAAAALINNNN- ditt fel de också!!! GOD DAMIT!!!
NOCK NOCK.... WHO'S THERE.... ME.... I'LL KILL YOU....
ähh trött, går o lägger mig...

5 kommentarer:

Tvärslå sa...

Ha ! Jag vet vad du kan göra...du kan skaffa ett annat räkneverk - det där du har är ju som en fjärt bara.
Klicka på mitt o se exakt vart folk kommer från,vilken stad,vilket land, vad för uppkoppling,statestik för ett år tillbaka,via vägen de gick in eller vad de sökte efter för att komma till bloggen ;)

malinmys sa...

Tvärslå, det där han hon inte TIIID med! ;-)
Majan, du får nog lov att skaffa dig en sida på fejjan ;-)
Å ang ängeln så köpte jag en till och de påminner lite om varandra, men en är djuuup! Du får gissa vilken! :-D
Ps. Jag förutsätter att du såg, eller iaf förstod att de INTE är lika!

maja sa...

Tvärslå: Tack för tipset- känner att det kittlar i spiongenen.. måste nog kolla upp det där :)

Malinmys: Nehä, jag skulle inte ha tid att skaffa nytt räkneverk??- Men tid att skaffa FACEBOOK??? HA!! jag märkte nog vilken tid det tar , när jag tjyvade på ditt!!! Gååååår int!!! O klart jag såg att änglarna var olika, måste bara jävlas lite!!

Tvärslå sa...

Jisses har ni Facebook båda två ?
En gång i tiden hade jag Netlog men tappade intresset, rena sektstället.
Hur som haver jag kan inte skaffa facebook för då tror någon att jag förföljer honom eller nåt liknande.

Lev väl girrrls

malinmys sa...

Tvärslå - såklart någon skulle tro du förföljer honom... Det är inte så många som har facebook... MOOAAAHAHAHAAA!!! Tror du kan gömma dig ganska bra om du vill o ge FAN i att söka upp personen och fråga om ni ska bli "vänner" ;-)

Börjar förövrigt på att fundera på om jag ska flytta min blogg hit till din gästbok! ;-)