lördag 24 januari 2009

40 års kalas för svågern!!

Igår gick 40års festen av stapeln- och trots en ihållande nackspärr hade jag en jättetrevlig kväll!
Men vem skulle inte ha det i detta underbara sällskap!!! En mycket lyckad kväll, med inslag av diverse skönsång, teater och andra stölleprov :)


Jag o mimmi i en försiktig & mycket vacker dans :)

Samt nedan- Pernilla så som hon verkligen ser ut- vacker som en dag !!


Jag o födelsedagsbarnet i fäktningsmatch på liv & död...... hmmmm.... tyckte vi då iaf...


Festen öppnades av en gumma från PRO som gått fel... men tyckte att sällskapet var trevligt och bjöd sålunda in sig själv :) Mycket uppskattat inslag!!! Efter avmaskering visade det sig att denna allt annat än attraktiva dam i själva verket var ovanstående mycket vackra Pernilla!!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Finurliga familjen! Det verkar som att det var en lyckad fest, hoppas att födelsedagsbarnet uppskattade det!
Det är så härligt att se ditt strålande ansikte på bilderna. Saknar dej!
Hälsningar från överraskningslös :-( (S)

Anonym sa...

Vaddå försiktig dans? Jag buggade ju jäärnet! Konstigt att det inte syns på kortet hur mitt hår flög? Och hur mina ben sprätte? - snacka om att de där taniga benflaxarna från Irland låg i läää när vi kom igång där på dansgolvet. Parketten flisades!
/ Mimmi

Unknown sa...

hihihi men himmel hon är ju hur verklighets trogen som helst!!! hihi syns i mörra!! Kram Petra

malinmys sa...

Hallå där!! Jagar tårta och passar på att be om fler bilder!! Kanske på mailen?
Puss