lördag 31 januari 2009

NUUU E DE LÖRDAG :)

Lugn bara lugn... Här i Skattkärr har vi infört att vi hoppar över onsdag-fredag!! Jo, de e säkert!! Därav inga nya inlägg på några dar :) Nej då, jag känner mig bara en smula överväldigad av organisationsteori-helvetet!!! Det har liksom låst sig... vilket betyder att jag absolut INTE FÅR NÅGONTING gjort!!! o,då menar ZIP, NADA, ITNÖÖÖ!!!
VILL INTEEEEE.... Måste göra nåt drastiskt!! Går som en zombieee... *gnörk*

Det största anledningen är garanterat att jag försökt rätta till dygnet!!! Gjorde ett tappert försök att bli som vanligt folk... Ni vet,gå o lägga sig före tre på natten- folk säger ju att det är sååå bra!!
Jag vet inte... för nu är jag helt nipprig istället... rastlös, men får inget gjort!!! Måste nog ta tillbaks det gamla livet- att sitta uppe ensam på natten och skriva hemtentor passar mig fint :) JAG ÄR EN NATTUGGLA-PUNKT!!! (eller vampyr,varulv eller nåt annat konstigt)

Ja- jag lever iaf, men om jag inte dyket upp i etern på ett tag- ja då vet ni att jag har blivit en "Svensson" o fortfarande går o lägger mig vid tolv.... NEEEJ-usch, bara jag skriver det så får jag prickar på kroppen... Det innebär att jag måste gå o lägga mig inom en timme... o egentligen vill jag måla en tavla nu... :) JA-DET VILL JAG!!!!
PUZZ

2 kommentarer:

malinmys sa...

Heeeiiii!! Det är inge fel me att va Svensson hörru!!

ordvert: freape...

Anonym sa...

Hallå!!!! Såg du inte (å hörde) blipparna runt Svensson???? Sätt på hörapparaten... bruden :)
Kjam M