måndag 19 januari 2009

TENTAN ÄR KLAR!!!

Nej, jag dansade inte ihjäl mig!! Fick en fin fråga ang det men icke!! Jag har suttit framför datorn i ett dygn för att färdigställa min hemtenta som ska va inne om 8 timmar.. OCH NU E JA KLAAAR!! egentligen vill jag inte se varken dator eller arbetsplats igen (ens på vykort).. och speciellt inte då jag suttit i en mongoställning som en dvärg i 24 timmar, stolen hade nämligen åkt ner, och eftersom det inte är en helt ny stol, så trodde jag den var paj..... min vänliga man kom dock in FÖR 5 MINUTER SEN.................... och frågade varför jag satt så lågt!!!!!!!!!!! sen höjde han stolen en halv meter (kanske inte riktigt, men nästan) KUNDE HAN KANSKE HA SAGT DET LIIITE TIDIGARE??? Oh well, tentan är klar och jag är lycklig (blir ännu lyckligare när jag får loss axlarna från örona) Nu ska jag dansa en segerdans :)
Puzzz M

6 kommentarer:

Mimmi sa...

Jag är kär i killen med vit t-shirt och "basker" i den videon.. my god!...dräggel...
Tack för en underbar påminnelse från förr!

/Mimmi

maja sa...

JAAAAG VEEEEET!!! visst är han...mmmmmmmm

Anonym sa...

Gôtt, Maja! Och i morgon kommer pengarna!
Soffipropp.

Unknown sa...

Hihihi! Hello my friend!! jag kan dansa segerdansen tillsammans med dig! Ja du, han (läraren) verkade ju jätte pedagogisk och bra men himmel vilket tungt ämne, känns som min ska hjärna explodera av all ny information! Hihi, syns på onsdag!! Kram Petra

Tvärslå sa...

Ja... vilket är ämnet ?

maja sa...

Soffipropp: vilka pengar?? Jaha.... barnbidraget!! Jaaaa, jag ska shoppa som FAAN, minst... 3 lite mjölk-standard!!

Tvärslå: Sunkämnet är ORGANISATIONSTEORI!!! *skutavmigskalleninnanjagdörTeori*
kommer att bli riktigt tufft!! (nej, nu måste jag dansa en sväng)

Romantiska Hem: Välkommen gumman :), roligt att du hittade hit!! Jag fullkomligt avgudar din blogg!!!!