fredag 16 januari 2009

DANS SUGEN SÅ JAG SPRICKER :)

hade sån tur att min babe Josefin länkade mig till youtube..... kanske inte till en låt med riktigt samma standard som den här (sorry Jossan) men väl inne på youtube fick jag ett infall att leta efter en artist jag inte hört på flera år!! En artist som jag varit så GAAALET snygg till, när jag svängt mina lurviga på dansgolvet (jag tyckte det själv alltså, just där, då OCH till den här låten)
Jag blev på så ruggigt bra humör- så jag ser till och med fram emot morgondagen- som ska spenderas framför datorn mellan 09.00 till 15.30 skrivandes på hemtentajävelnfrånhelvete :)
DE E LUGNT................. SKA SÄTTA PÅ DEN HÄR LÅTEN PÅ REPEAT............. HELA DAGEN...

Shit vilken flashback-jag känner mig nästan snygg nu- när jag sitter här framför datorn kl 01.00 på natten- totaly utan smink, med håret i slarvig tofs, mysbrallor på, o en gammal sunkig t-shirt!
LÅT MIG GE DENNA SKATT TILL ER :) SMÄLL PÅ VOLYMEN STENHÖGT OCH DANSA ER LYCKLIGA SISTERS AND BROTHERS :)

http://se.youtube.com/watch?v=M26A4hPcIus

DAAAANSAAAAA.........

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för igår, Majsan! Alltid lika härligt avslappnat och skönt att se er! Det är väl så när man är bland vänner?
Lycka till med din jävla tenta:-)
Kram Sofia.

Anonym sa...

Nu har jag skrivit klart del 1 av tentan. Rätt skönt men samtidigt har jag ingen som helst aning om vad jag ska skriva för debattartikel!? Hoppas skrivandet går bra för dig! See you tmorrow :)

Tvärslå sa...

Har du dansat så du svimmat av ?