lördag 14 februari 2009

Melodifestivalen suger!!

Nja, kanske inte suger... eller jo förresten!! Tycker förvisso att låtarna i båda deltävlingarna varit i genomsnitt bättre än på många år.. Men allvarligt talat- vart kommer stolpskottet till värd ifrån??? Hon är ju faktiskt apdålig!!Och det drar ju ner nöjet att se på festivalen...
Men dagens ros ger jag till de personer som jag förväntat mig skulle suga fett- och som sen levererade en riktig schlagerdänga som satte sig i huvet direkt-LILI & SUSIE!! Riktigt kul... Och att sen Amy Diamond "bara" kom till andra chansen.. *hi hii hii* Ja,det lyfte hela min kväll!! Kommer sova gott inatt :)
Underhållning är det iaf!! Puzz från Maja

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är förlåten för dina fula ord.
Kram Sofia.

maja sa...

DARLIIING!!! Ta det inte personligt ;) Jag ÄÄÄLSKAR JU DIG!! Tycker bara det är synd att hela eventet ska förstöras av sunkig hallåa, och konstiga duell regler :) Men förstår om det var lite som att svära i kyrkan :) Love you-å tycker om melodifestivalen, annars skulle jag ju inte sitta bänkad varje lördag med godis o cola :) (eller var dom fula orden att jag gillade Lili O Susie? *hi hii*) Puss hjärtat

Anonym sa...

Nej, du fattade rätt första gången. Som att svära i kyrkan var orden jag letade efter i den första kommentaren. Inget fel på L & S... för 20 år sedan :-) Det var ju lite party över låten iallafall, och andra chansen förtjänade de. Men sedan är det bra.
I LOVE MELODIFESTIVALEN!
Puss S.