söndag 22 februari 2009

Jag har fått barn.........

Det är säkert!!! Efter att ha gått med värkar i nästan 5 veckor så borde detta enorma förarbete resultera i det finaste och vackraste barn världen har skådat!!!! men lyssna nu kära vänner-jag skriker ut det i cyberspace: TENTAN ÄR KLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag tryckte precis på "skriv ut" och känslan var obeskrivlig :) Jag är sååååå lycklig. Detta enorma arbete är färdigt... födslovåndorna är över........... Nu ska jag bara förklara för läraren att jag ABSOLUT FÖRTJÄNAR ETT VG!!! Fy bubblan... Jag hoppas på att aldrig mer i hela mitt liv behöva göra något liknande!!! MEN JAG ÄÄÄR KLAR!! VG eller inte skiter jag egentligen fullständigt i- ge mig ett G och jag är den lyckligaste personen på jorden :)

Hoppas att alla ursäktar att jag inte tittat in hos er eller skrivit fullt lika många kommentarer som jag brukar. jag har ätit,sovit,och andats organisationsteori de sista veckorna (med en litet brake för *hårdrockande 14is tjej kväll* ) Halleluja im back :)
puzz Maja

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen, Hej Maja! råka springa på din blogg KUL! Grattis till nykomlingen :) Jag vet det låter crazy men jag har tyckt det vart skit intressant m denna kurs (slå mig bara)men jag har ju å andra sidan valt att läsa inriktning ledarskap... trött på stt ta hand om andra, gjort det hela livet. SÅ nu ska jag leda dom i stället ;)Såg du vart o dreglat på Dregen... Vi var på dom i september... det ä grabbar de Ha det Kram/Hanna P

maja sa...

Hej Hanna!! Roligt att di hittat hit :) JAAAAA det låter crazy-och det är öite som att svära i kyrkan, att på MIN blogg skriva att ämnet är intressant :) ooo,du störda människa!!! Kunde du väl ha sagt liiite tidigare-jag har varit desperat nog att betala någon flera tusen för att göra tentan år mig *hi hi* men i gengäld är det ju tur att vi alla har olika intressen-annars skulle vi ju slåss om samma jobb.. du får gääärna ta dom som innebär nåt som ens är i närheten av org.teori!! BLÄÄÄÄÄ...
Jasså, du är ocksp ett Backyard fan!! Trevligt,smaskigt,yummi... både Dregen och Nicke ligger högt på min snygghets lista!! synd bara att dom är typ- en tvärhand höga, men det kan ju också vara praktiskt, för det är bara att stoppa dom i handväskan och gå *ha haaaa haa* fick just den synen framför mig- hur man desperat försöker knöla ner Dregen... för...** va faan man måste ju få plats med Nicke också :)tänk om man kunde få ha dom gnolande runt här hemma-HEAVEN! och när man är på sämsta humöret kunde dom dra fram gitarrerna, plugga i förstärkarna, och sjunga "making enemys is good" eller varför inte "Dysfunctional professional" eller "roads" så kunde jag sitta fint bredvid dom-eller va fan ja menar mellan dom- och klappa dom på huvudet :) och le så där lyckligt o vackert som bara jag kan :))åååh tack för att jag fick drömma mig bort ett slag!! Kramiz XoXo Maja

malinmys sa...

Underbart! Å nu är du igång med nästa steg! BRA!! Trava lungt ;-) Du e ju bäst! Fixade det med MARGINAL till och med!