tisdag 17 februari 2009

Kaos i hjärnbalken...

Är liiite överhettad i hjärnan nu... Är inne i den hysteriska slutperioden av tentaplugget! Inatt satt jag till 05.00 och skrev på tenta.. ja, ni hörde.. 05.00!
Tog mig upp ur sängen vid 11 skrev i 2 timmar och åkte in till universitetet vid 13.. kom hem vid 20.30.. och har konstant skrivit på tenta jäveln... nån som vill ha 1000spänn för att göra klart skiten??? blääääääää..... denna gång vet jag faktiskt ärligt inte om jag kommer klara det! Tentaångest! på riktigt!! om jag inte är så närvarande på bloggen ett tag- så har jag inte dött (tror jag) jag är bara inne i organisationsdjungeln och kämpar för att ta mig ut :)
Puzz på er, nu ska jag på riktigt gå och lägga mig- för imorgon ska jag va på Uni kl 08.00 för en heldag till i bibblan!! LOVELY!!!!

1 kommentar:

Tvärslå sa...

Såklart du kommer klara det !
Va är det för tokiga tveksamheter ?
Tvivlar icke en endaste sekund, du kommer köra över dom allihop !