måndag 2 februari 2009

Nya favvo serien :)


Imorgon smäller det igen... dax att bunkra upp med popcorn o dricka , för LIPSTICK JUNGLE fortsätter :)
Ja, det är en skrämmande ytlig serie: och just därför ÄLSKAR JAG DEN!!! att få sitta i 50 minuter och inte behöva använda hjärnan över huvudtaget, bara följa med- äta godis- och BARA VARA!!! är inte det toppen så säg??
en serie som den här har inte funnits sen: SEX AND THE CITY!! och den som vågar säga nåt ont om den... lever inte länge....
En kär kompis till mig plumpade ur sig en mening i skolan häromdagen, vi hade rökpaus.... står och röker i lugn o ro... fåglarna snudd på kvittrade... ja.. käner ni känslan? ganska behaglig alltså!! Och helt ut ur det blå säger hon: ÄHH FY FAAN, EN KOMPIS TILL MIG PRATADE OM DEN DÄR CARRY I DEN DÄR SKITSERIEN HÄROMDAN... VA ÄR DET DEN HETER???
JAG SKREK RÄTT UT-MENAR DU SEX AND THE CITY?????????????
-ja, just det ..vikken skitserie har hon gift sig med den där big snubben än?
-DU HÄDAR I KYRKAN!!!! skrek jag rätt ut ... jag såg hur ansiktsfärgen sakta försvann ur hennes ansikte..... (hon såg nog hur min hastigt ökade) uj uj uj, om hon vetat hur nära hon var döden!!! om jag inte älskat henne så... ja, då hade hon nog inte rest sig upp än :)
Näää, riktigt så fanatisk är jag kanske inte... men skrek rätt ut... ja,det gjorde jag.. hi hiii- o lite rädd blev hon (kanske inte för mig,hon skvatt nog mest av det hastigt höjda tonfallet)
oh well imorgon är det iaf LIPSTICK JUNGLE!!!

2 kommentarer:

Tvärslå sa...

Hahaha och nu tyckte jag att du visade en bild från "då-tiden" med gruppen Baccara, eller hur de stavade, fast med en extra medlem ;)

Verifieringsordet:fiestra - nästan nästan...

Tvärslå sa...

Tips...Gör såhär : kopiera det som du blev tillsagd att kopiera, ta sen upp ny oskriven blogginlägg och INNAN du klistrar in klicka redigera html, sen klistra in. Klart :)