söndag 8 februari 2009

A NEW EARTH & THE SECRET...

Två böcker som jag är väldigt sugen på att läsa just nu är: "A new earth" (en ny jord)- av Echhart Tolle och "The secret"! Tänkte kolla om nån av er läst dom och kan ge recensioner??
Själv är jag mest sugen på att läsa "En ny jord", den verkar asbra, och man får lära sig att leva i nuet... The secret har jag en känsla av att den kan vara lite väl mycket "New age", men om Oprah tycker den är bra... ja, säger hon det då är den väl det?! Är det inte hon som är den nya guden :-) ja, jag vet väl inte om det är så.. men sugen på böckerna är jag iaf, även om jag vet att jag är totalt livsfarlig när jag får en god bok i händerna!!! blir helt asocial och lever helt i bokens värld, är uppe o läser hela nätterna.... egentligen precis som att läsa organisationsteori böckerna.....NOT!!! varför kan inte dom vara så :(

Tjooo

1 kommentar:

malinmys sa...

Du har fått en award ;-) Kolla min sida å SE vem som kan länka!! :-)