lördag 21 februari 2009

ROCK'N ROLL!!!!!!

OJ OJ OJ!!!! VILKEN KVÄLL!!! För de som missat uppladdningen inför denna stora kväll- så var jag o kära syster yster på BACKYARD BABIES igår!!
SHIT-vilken höjdar kväll!! Precis som vi önskat (men inte vågat tro), så kände vi oss som hårdrockande 14isar igen :) Glöden,fnisset,rocken och snyggheten kom tillbaks i våra liv!!! WELCOME BACK!! säger jag bara... vi gick på moln, var upp över öronen förälskade, rockade fett och trängdes med diverse 18åringar längst fram!!!! WOW, vilken kick!!! På denna bild rockar Dregen fett-mitt framför oss (Malin har inte duschat idag...hon kan ju ha fått lite Dregensvett på sig :)

Så här lyckliga (och fortfarande frächa) var vi inatt vid 3tiden när vi kommit hem :)






De svart vita bilderna kan jag inte ta åt mig äran för att ha tagit...
Men den suddiga bilden med hårdrockande Nicke på..yes,den knäppte jag-lägg märke till "backdroppen" med Dregen.......smaskens!!






3 kommentarer:

Mamasnest sa...

Wow, jag är mest impad över de wsnygga tjejerna på bilden!

Anonym sa...

Ni är ju för söta...
Sofia.

Anonym sa...

Jag reagerar lite över klockslaget som inlägget gjordes...? Var det inte någonting som du missade då? Men okej, med tanke på ditt inlägg förra veckan så förstår jag att det här kändes viktigare.....snyft.....en av mina trognaste diskutanter av melodifestivalen....snyft....
S.