fredag 27 februari 2009

kreativ igen :)

Jag och Nova hade pysseldag igår. Hon är inne i en period där hon gärna vill pyssla, men har lite spring i benen samtidigt, så det tog ett tag att få klart kycklingarna :) klart o klart förresten...de är ju inte riktigt klara än... men blir kanske idag :) Efter kycklingarna drog vi igång med att måla med acryl färg.. jag fortsatte med min tavla som varit ett projekt under mer än ett år ... ni har inte en aning om hur många olika färger som funnits på den här tavlan... när jag en dag blir erkänd stor konstnär *hmm* så kommer folk att häpna över hur många lager färg jag använt *för att få till denna lyster i tavlan* fast egentligen blir det ju bara fel...å då målar jag över å testar en annan färg , (säg inte det till de som kommer att erbjuda mig miljoner för min konst.. att de bara är misstag alltihop)

malin... nu e de din tur att lägga ut dina alster JAG UTMANAR DIG!!!

3 kommentarer:

malinmys sa...

UTMANAR!!??? Det va väl ändå fan..!!! Du ska nog få se på.... ehhh... något oidentifierbart.. Men det kommer! Kanske... Hmmm.... *ojjar mig bekymrat*

Tvärslå sa...

Hurrr vilket äckelord ni använder...
Men himla skoj att se vad ni målar, det va nog sådär tusen år sedan jag gjorde det.

Anonym sa...

Sweden
Galati, Sfîntu Gheorghe, Giurgiu, Romania
Yugoslavia 5.
Bordeaux, Aquitaine, France
Tiscali UK Limited, United Kingdom
Ohio, United States
Santiago, Sao Domingos, Cape Verde
Nir Shamir, Yavne, HaMerkaz, Israel
Tacoma, Washington, United States
Agentur fuer Grafik und Design GmbH, Trier, Rheinland-Pfalz, Germany
Washington, United States
Indonesia's customer., Jakarta, Jakarta Raya, Indonesia
Malaysia Berhad, Petaling Jaya, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Karlstad, Varmlands Lan, Sweden
Tacoma, Washington, United States
Tacoma, Washington, United States
Göteborg, Vastra Gotaland, Sweden
Karlstad, Varmlands Lan, Sweden
Sandefjord, Vestfold, Norway
Karlstad, Varmlands Lan, Sweden
Numericable S.A., Bordeaux, Aquitaine, France

Så här såg delar av min counter ut nu i kväll, nu kan vi börja snacka förföljelsemaniii!!!
Puzz m