lördag 7 februari 2009

BAJSDANSEN & ROCK'N ROLL!!!!!!

JAPP, SÅ ÄR DET- familjen har dansat igen!! Denna gång var det inte pga av kvinnlig list, tjejen skulle bara dra o kissa lite, jag o mannen låg i soffan o degade till Let's dance. Jag hörde att det lät lite, tjaaa ska vi säga tryckande från toan- och sen hördes repris från igår-MAAAAMMA PAAAPPA,DET KOM BAJS!!!
Och sen var det givetvis bara att "get the groove going" vi dansade som galna runt i lägenheten- undrar vad grannarna skulle tänka om de råkade gå förbi och DESSUTOM hörde vad vi sjöng!!! -NOOOVA HAR BAJSAT, NOOOVA HAR BAJSAT- HON ÄR JÄTTEDUKTIG, HON ÄR JÄTTEDUKTIG- i kör!! :-) :-) de e helt ok, jag bjuder så gärna på den!! lite knäpp måste man få vara.... och uppenbarligen är det dessutom väldigt uppskattat- för så många kommentarer & så snabbt som jag fick dom efter inlägget igår.... så undrar jag.... är sällskapet lite engagerade i bajsfrågor?? :-) *hi hi*
Ja, det är väl ungefär det största som hänt idag iaf..- att Nova har bajsat på pottan igen! 3ggr på en vecka! (undrar om det är när man skriver såna här inlägg som man inser exakt hur patetiskt livet är :-) det största som hänt är att barnet bajsat... hmmm-känns som det fattas nåt..?

Eller så kan det förvisso bero på att dagen enbart varit fylld av studier fram till "nedsläppet".. Började skolan 8.30 imorse, föreläsning fram till 12 och sen en studiegrupp som vi skapat själva för att hjälpa varandra i ORGANISATIONSHELVETET!! studier fram till 15.45, direkt till dagis o hämtade lilltjejen, storhandla på konsum (hoppsan att det behövdes-råttorna grät), o sen hem o laga mat... vid närmre eftertanke är det sålunda inte så konstigt att största händelsen var BAJSET... för annars har det ju inte varit en Rock'n roll dag precis!!!
.
.
MEN PÅ TAL OM ROCK'N ROLL............. YES!!! NU LYFTES MIN VILDA PARTYSIDA FRAM :-) JAG O MIN ÄLSKADE SYSTER- MALIN (måste ju specificera-har ju fler) SKA JU FÖR GUDS SKULL UT Å VA LIVSFARLIGA..... FREDAGEN DEN 20E SMÄLLER DET!!!!!!!
vi ska göra stan osäker... vara stenhårda, skitsnygga, farligt "rock'n rolliga", för då ska vi på................BACKYARD BABIES........... shit pomm frit.... jag säger bara NICKE!!! DREGEN!!!
tänker inte ens förklara de orden-de pratar ju liksom för sig själv................. eller OK då...bara för att ni tjatar....... DOM ÄR JU SÅ JÄVLA SNYGGA!!! O FARLIGA!!! god damn....
ere nån som vill hänga på "THE DANGEROUS ROCK SISTERS" så hör av er..ps dricka whisky är ett krav!!! **skit också-jag som inte ens gillar whisky-varför skrev jag så??**

PUZZ FRÅN BAJS OCH ROCK'N ROLL MAJAN..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du har helt rätt, öldrickan kommer från Västerås! Trodde inte jag behövde skriva under, det borde vara självklart.
Dricker inte whisky, så ni får roa er själva den 20:e.
Ska på party 14:e, då vi firar en
2-åring. Med ölparty såklart!

/Miss Gi

Tvärslå sa...

Snygga ??? Farliga ???
Hahahahaha....

maja sa...

HEEYY VÄSTERÅS!! kul att höra från dig :-) Jag dricker inte heller whisky, tycker att det är svinäckligt, men i de desperata försöken att hitta tillbaks till rock´n roll Maja så kanske jag måste försöka... men förra gången (och dessutom enda) som det gick bra att dricka whisky, var på ett VIP party på just Backyard Babies- där bjöd dom på sprit-men det enda man fick dricka var whisky-uurrrk, men det gick ju så klart bar FÖR DET VAR GRATIS!!! o så kan man blanda med cola :-) denna gång blir det inget VIP party, då vi lämnat det tillräckligt coola stadiet för såna för LÄÄÄNGE sen ... inget VIP- alltså ingen gratis whisky- alltså slipper jag!! hmmm, min syster gillar dock- och hon har hotat med att spara whisky så jag ska få... SKIT OCKSÅ!!

Tvärslå: va menar du??? vi är faktiskt så snygga & farliga som man kan begära av två extremt trötta o griniga gamla mammor kan vara!!! :-)
KRAM MAJA

Tvärslå sa...

Jajaa men herre je jag trodde du pratade om Dregen... Klart alla UTAN han är snygg :)