måndag 23 februari 2009

jag behöver mera ytlighet...

Ja, det gör jag!!! såg sista avsnittet av min nya favvoserie LIPSTICK JUNGLE alldeles nyss... o efter avsnittet så säger dom att det här var SÄSONGENS SISTA!!! Va, fan-de har ju precis börjat!! O de är en så fruktansvärt bra serie att koppla av till!!
så nu vill jag veta: ÄR DET NÅN SOM VET HUR MAN LADDAR NER NYA AVSNITT FRÅN USA?????????????????? detta är något som jag kategoriskt vägrat göra förut, har väl tyckt om att vänta på nya avsnitt i andra serier ungefär som att vänta på att öppna paket på julafton :) men nu behöver jag lite vårlättja i mitt liv! efter tenta ångest o grå vardag så vill jag drömma mig bort ett tag.... TIPS OM NEDLADDNING MOTTAGES TACKSAMT!!

PUZZ XoXo Maja

8 kommentarer:

Anonym sa...

Enligt min kära sambo som har koll på vilka serier som går så är serien nerlagd!:(
/MissGi

Tvärslå sa...

Men säsong 2 finns.

maja sa...

Ja jag säger då det... från de mest oväntade håll får man hjälp :) trodde knappast att just Tvärslå eller miss Gi skulle ha koll på detta ämne :) och skrek rätt ut över miss Gi:s kommentar! Tvärslå däremot...bättre :) men ändå oerhört deprimerande!! Faaan här hittar man en serie som är det bästa sen sex and the city... sex, otrohet,mer sex och snygga karlar :) Å så ska jag inte få se den nåt mer... *gråter* men frågan är ju fortfarande-hur får jag tag på skiten? Miss gi- har din pojkvän (som f.ö vann min respekt nu) nån koll på hur man gör??
Tvärslå: såg din fråga om Msn, tyvärr verkar vi inte få det at funka på vår dator ;( tror inte vi e tillräckligt bra hackers än...
KRAM MAJA

Tvärslå sa...

;)
Ska se om man kan hitta på nåt..

Anonym sa...

Sök på typ www.thepiratebay.org , om dom finns där (det gör dom, har jag hört) måste du ha ett bittorrent program för att ladda ner till.Om filen är packad när du får den måste den packas upp innnan du kan se den i typ winrar, har jag hört ;)

/Miss Gi

Tvärslå sa...

Jag har hört liknande saker,men/och att man tex kan få det skickat till delad mapp i msn dvs om man har msn, och att man då enkelt kan kolla på det.

Tvärslå sa...

Försökte även kolla om programmet finns att se på nån a alla de kanaler som finns att tillgå gratis från olika länder men orkade ej kolla ordentligt.
Men det är ju ett tips att kika på sånna ställen annars.

Tvärslå sa...

Vill också BESTÄMT säja att jag icke tittar på "Tantsnusket" men kollade över frisikten för att vara en snäll människa, vilket jag ju är ;)