söndag 15 februari 2009

Jag ska aldrig...

Jag ska aldrig mer leka hurtig!!! Det där med att gå ut o gå-motionera...SKITSNACK!!!
Fick ett nyttighetsryck idag-vackert väder-hade bestänt mig för lite "familytime, o kom sålunda på att, oj oj vi måste ut o gå i det vackra vädret!!! Själva promenaden med familjen var förstås underbar- men i samma sekund vi kom hem- ja, vad händer- jo, det var ju faktiskt ganska varmt ute, och Maja blev SVETTIG!!! ja vet, detta är något som är helt emot mina principer, men vi gjörde det iaf... Svettig som jag blivit, kände jag när vi kom hem, att oj vad kallt det blev om nacken!! oh well vi skulle laga mat så jag slängde på en vetevärmare och tänkte att det går nog bra- NOOOT!! en timme efter promenaden slog det till-som en hammarslag...-KAN INTE RÖRA AXELN!!! och nacken är helt paj....
lovely, med tanke på att jag har en hel veckas idiotskrivande framför mig- hemtenta ska nämligen va typ klar tills på torsdag-GUD GE MIG STYRKA!!!! OCH KNARK....

Sensmoralen i denna historia- MOTIONERA ALDRIG!!!! sitt i en solstol på uteplatsen om du vill ha sol-ärkenöt!!! (skäller på mig själv alltså) (o så har jag finnar i hela ansiktet- och känner mig beige) (kommer ihåg en sketch på tv av Stefan o Krister, där tjocka damen sjunger en fin sång-som nog handlar om mig-JAG ÄR SÅ FUL O TJOCK O TRÅKI-JAG ÄR SÅ FUL O TJOCK O TRÅKI-JAG ÄR SÅ FUL O TJOCK O TRÅÅÅÅKIIIIG-JAG ÄR SÅ FUL... O TJOCK OCH TRÅKIG.........................................JA E SÅ FUL O TJOCK O TRÅKI...
Hittade inget klipp när hon sjunger denna sång- men hittade ett på Birger- och det är mig han talar om...jag är säker!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej lilla hjärtat!
Stackars stackars dig! Ónt har du oc fel har du. För ful det är du inte. Och fet det är du inte. Och beige det är du inte. Men ONT det har du säkert. Stackars stackars dig. Ful-snygg har jag hört talas om, men inte dum-snygg... För nu var du allt litte dum... Skrattade gott till videosnutten - han är en favorit. En hel massa varma tankar från mig till dig. Kraaaaam /Mimmi