söndag 15 februari 2009

Pyssel pyssel pyssel

jag och novisen har gjort ett collage...
Islyktor- något jag velat gjort länge-men aldrig fått tummen ur... nu gjorde jag o lilltjejen en varsin: i Novas ville hon såklart ha paljetter-dom blev jättesnygga!!













och så har vi gjort en kalender i födelsedagspresent till Novas kusin Isak ...med presenter och kort i :) urtjusig!!





Har känt mig frustrerad ett tag.. låter inte kreativiteten komma upp till ytan-kan o får inte (tror jag) ägna tid åt roliga saker,som att måla en tavla! måste göra läxor!! fast grejen är ju att man bara lurar sig själv :( istället blir inget gjort..o man blir sur när man kommer på att F**N en dag till har gått o inget vettigt blivit gjort!!! nån som känner igen sig?? eller är det bara jag som är superkass?? men så tittade jag på mina foton och kom på att jag har ju visst varit kreativ-med Nova-vi har pysslat ganska bra i ett par dar...







1 kommentar:

Mamasnest sa...

Åhhh, ljuslykor, det vill jag också göra! Jättefina!