torsdag 19 mars 2009

uppdatering...

Nu har jag varit seg med uppdatering av vad som händer på hemma (och borta) fronten-så håll till godo...På denna bild ser vi en vacker fröken vid namn Mimmi framföra vinnarbidraget i melodifestivalen... och låt mig bara säga att det var MINST lika bra som orginalet :)
Och så här trevligt kan man ha på en tjejhelg... vilt sms röstande på båda systrarna mina :)

HMMM, vad gör denna syster...jo, röstar OCH har väldigt roligt :)


Detta är den sista vinsten o MALINMYS tävling :) ja,den sista so far alltså.... upp till kamp alla andra :)


Nova o pappa Lars var ute i sista snöfallet (förhoppningsvis sista denna vår) och gjorde en underbar snökatt...





2 kommentarer:

malinmys sa...

GUUUD så trevligt vi hade!!Sen kunde du ju valt en bild av mig när jag var snygg och tillsnoffsad! Ja just ja... Vi var på semester ja... Inget snoffs där inte nej....
Men ROLIGT hade vi minsann!

Njutons Vagga ja... Väcker glada minnen den också! Lite besviken på att vi kom vidare, men NÄSTA gång, DÅ jävlar...

Anonym sa...

Hon måste ha tyckt att det var såå spännande!! Förstår att ni inte kunde slänga den direkt.
Sedan kan jag meddela att det inte bara var SVT som fick ta emot X antal sms :-). Och det var höjdpunkten på min lördag !!
Kram S.