fredag 13 mars 2009

Nu drar jag på semester :)

Nu är det dax för konst och skapar weekend med mina systrar :) här är några gamla alster, den översta är "work in progress" och blir nog aldrig klar :) detta är hur den såg ut från början.... hur den ser ut i nu läget ser ni på ett foto jag tidigare lagt ut under ETIKETTEN- konst! kolla gärna o säg vilken som är bäst??!! det är skit när man hittar ett äldre foto och tycker att det ser bättre ut!!! SKIT!!!
Detta är en av de snyggaste tavlor jag varit inblandad i :) tavlan kommer inte kommenteras vidare... men gissningar mottages tacksamt!!

Här är min stolthet i tavelväg: -NEJ, JAG LIDER INTE AV JANTELAGEN!! kan ärligt säga att jag är stolt över denna, uuuh va självgod man låter då :) Har faktiskt blivit erbjuden 5000 spänn för den och sålde den ICKE!! japp, stolt och älskar!! ska bli spännande o se va vi hittar på för bus i helgen... resultaten kommer nog här :) för nix...skäms inte... UPPMANING TILL ALLA: VAR STOLTA!!! pssst malin kom ihåg de :)