fredag 6 mars 2009

Film tajm

Ikväll har jah o mannen varit på bio!! Tänk vuxentid......Sista bion vi var på var SAGAN OM KUNUNGENS ÅTERKOMST!!! need i say att vi inte är frekventa bio besökare :) men i gengäld går jag inte på bio om jag inte anser att filmen just SKA/BÖR ses just på bio!! Efter trilogin Sagan om ringen, så var det liksom inte så många filmer som kom upp i den klassen!! Denna film AUSTRALIA har jag dock velat se ett tag, och jag är OTROLIGT glad för att vi nu kunde gå. Var lite orolig innan, och hade laddat upp med mycket servetter: var rädd för att "hemlängtan" till detta land skulle slå till för hårt :(
Ja, nog längtade jag tillbaka alltid!! men filmen var så oerhört mycket mer spännande än jag trott ( och Hugh Jackman så oerhört mycket snyggare än jag trott) så det gick relativt bra... med relativt menar jag att det BARA gick åt tre servetter!! o det är ok för att vara Maja :)

XoXo Majsan

1 kommentar:

Anonym sa...

WOW! Vuxentid!!
puss m