tisdag 24 mars 2009

MEN GUUUD VA JA HAR TRÅKIGT....................

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen, driver du med mig?? Pluggar till tenta och jag fattar inte varför skiten vägrar fastna!!?
Ska förresten ta hand om din åldrande hud vid tillfälle :-).
Soffan.

Anonym sa...

Tråååkigt? Du vet inte ens hur det stavas, unga dam! FNYS! Jag har nog sett på bloggen... iiiislyktor, hemgjorda datorer... MED skrivare, snökatter, önskelistor, dregen-dyrkan, feeeiiijssboook.. jag säger bara F N Y S! JAG däremot. JAG som inte har tid att ha trrråkigt, jag är uttråkad! Jag har så trrråkigt att tillochmed den skitintressantakursen som aj-bara-love! hänger sig... jag klarar inte av att läsa två meningar innan tankarna glidit i väg och jag får läsa om skiten hundra gånger för att fatta nåt! Och jag har inte tiiiiid med det för sista inlämningsdag är på söndag... suck.../Mimmi