onsdag 11 mars 2009

Lär känna mig?!

HITTADE DENNA HOS "REFLECTIONS", snodde den, och utmanar er att göra desamma!! det är jättekul att läsa småfakta om andra :)

1. Stänger du av mobilen när du sover? Absolut och ALLTID!

2. Vem såg dig senast naken? Lars

3. Hur såg du ut på högstadiet? gud så hipp & inne!! (tyckte jag dååå)

4. Hur kommer du se ut om tjugo år? rynkig o vacker- med en inre glöd!

5. Hur var du på dagis? gud, jag minns knappt hur jag såg ut igår.. men sockiplast o kalasbyxor e nog ett hett tips :) annars var jag nog ett snällt barn.

6. Hur är du att ha som arbetskamrat? roligare än privat tror jag... lättare att va klämkäck o trevlig när man får betalt för det...

7. Har du celluliter? det vet jag inte...isf gömmer de sig under valfläsket!!!

8. Biter du på naglarna? Usch, snuskigt- e man hungrig kan man äta godis ;)

9. Har du något handikapp? Jag?? Näää!? usch tråkig fråga :(

10. Är du rädd för att få hängbröst? HA HA HAAAA gud så dumt, den rädslan är helt obefogad, det är mest rädslan av att slå ihjäl nån om jag svänger för hastigt som är påtaglig! men det är under kontroll: TIPS, stoppa in dom i byxlinningen o dra år ett skärp!!

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? hmm komplicerat- tror inte på "GUD" utan en kombination av många saker- men ett högre syfte tror jag på! Buddism, naturkrafter, ett liv efter detta... japp!

12. Svär du? Mycket sällan, o INTE i lillfrökens närhet om det kan undvikas! tycker dessutom det är obehagligt om nån annan gör det när hon är med. (kanske lite trångsynt-men så känner jag)

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Ja absolut, men rak o tydlig att jag inte är intresserad, bättre dom får tid till annat känner jag.

14. Hur homo är du på en skala 1-10? Hur Homo jag är?? Ja, om jag var HOMO vore jag nog inte gift med Lars :) men annars är jag väldigt öppen- tror egentligen på personkärlek, inte könskärlek.. men har hittills inte blivit kär i någon av kvinnligt kön- om det var frågan..

15. Tror du på utomjordingar? jag tror på mycket "övernaturligt" men E.T?? hmm har lite svårt att greppa konceptet..

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? LÄTT- Rotmos & fläsklägg!!

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? inälvsmat, snuskmat- musslor, ostron, sniglar, bläckfisk, rå otillagad mat, o annat som det inte är meningen att människor ska äta... och BAMBI!!

18. Har du blivit arresterad? Nej- hittills har jag klarat mig..

19. Ljuger du? JAPP, fast mest VITA LÖGNER, men att säga att jag inte ljuger-är en lögn :)

20. Har du kysst en polis? Nej tyvärr! men jag har en kompis som gjort det, gills det?

21. Är du rädd för Securitasvakter? eeeh, nej wannabe poliser skrämmer mig inte ..

22. Har du någonting att dölja? JAPP!! (no more comments)

23. Vad har du på din nyckelknippa? ibland skojar jag till det lite- o har nycklar!! & en fin liten armbandsrem som jag fått av svärmor :)

24. Är du/har du varit gift? Är!!

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen/flickvän från krogen? Nix pix- tog han sig dit- tar han sig hem!!

26. Kan du laga cyklar? nix

27. Kan du fixa med bilar? klart jag kan, byta däck, tändstift, o spruta 5:56 i fördelarlocket på en volvo 345 :) (man lär sig det man måste)

28. Brukar du köra om? Yes bäjby.. fast inte gärna med Nova i bilen.. men annars-wrooom.

29. Kan du baka bröd? ja gud ja... men jag vägrar.. det finns jättebra bröd på Konsum!

30. Vet du hur man frostar av en frys? åååh va jobbigt *suck* men ja det vet jag!

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? Gillar Gilmore Girls, Sex ande the city & Lipstick Jungle- där vill jag va hon som e ihop med miljardären :)

32. vem älskar du mest (efter man/sambo och barn)? Lätt: min syster/själsfrände/klippa!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oh.. det var ju riktgt roligt! Nice knowing you!
/Mimsanvimsan

malinmys sa...

OOOUUUUÄÄÄÄÄÄHHHäähäähähhhäää....
Nu blev jag ju alldeles tjutig! Spara det bästa till sist sådär! ;-)

Anonym sa...

Jag vet att Gud är en man, annars skulle hon hetat Gudrun.
Sofia.

Mimmi sa...

Sofia:
Aha.. då har de en tjejgud i USA Hon heter "gaaad"

Mamasnest sa...

Åh, den där kanske man skulle kopiera?!