fredag 27 mars 2009

Bitter...

Idag bestämde vi oss för att åka på Mamma, Pappa Barnmässan! Det var ett bra beslut- för besökar antalet på eftermiddagen var VÄLDIGT lågt. Vi hade dessutom turen att springa på goda vänner, som har en tjej i Novas ålder. Dessa 2 avgudar varandra, så helt plötsligt gick mässan från att ha varit UNDER all kritik till jätterolig.
Både jag o Lars tyckte annars att mässan detta år var SKIT TRÅKIG! inga roliga kläder, inga roliga leksaker. vart var dom coola hårdrockskläderna som funnits varje år?? eller de roliga maskerad kläderna, prinsessleksakerna osv. Nej, denna mässa får ett stort o besviket -tecken iår! men som tur var- i goda vänners lag, blir allt roligt. jag Nova och hennes kompis E, rockade loss i discotältet (som annars var folktomt), Nova o kompis vågade sig fram till "cirkus skolan", och hoppade också i hopp borgen- ja i vänners sällskap blir allt så mycket roligare :)
Men för de som inte kan gå på mässan i år- sörj inte!! att gå på lördag eller söndag när det är hysteriskt mycket folk, och sen inte få nåt för pengarna... nja, bättre att göra nåt annat :)


hur e de annars då Maja???? -JO JAG ÄR JÄVLIGT BITTER!!!! vem faaan röstar på starke adolf?? det är min fråga?? ursäkta, men gick tv apparaterna sönder hos folk när Laila dansade sin "fridans"..... själv satt jag med tårarna rinnande nerför kinderna under hela dansen- och tyckte det var bland det vackraste jag sett.... Jag till och med frångick min tradition...-Jag röstade!! och inte en utan TRE gånger!! what the fuck???
ja "starke adolf är duktig, och ja, han har utvecklats... MEEEEEN ... LAILA!!!!
grrrrrr, nej rätt bidrag vann inte-SÅ DET SÅ ;)

XoXo the bitter one...

2 kommentarer:

Tvärslå sa...

Äsch då inte ska du vara bitter på det, byt kanal vetja ;)
(väntar med spänning på mm´s kommande tävling)

Anonym sa...

Röstade också på Laila, två gånger. Fridansen var något i hästväg.

Synd att det var "tråkigt" på mässan, bra att det blev bättre.

Och så saknar jag er med, JÄTTEMYCKET!!!! Ses under v 15, när jag är hemma??
Kram S.