tisdag 31 mars 2009

klara färdiga...gå:

mmm, just de. så var det dax igen.. att gå in i detta dvala liknande tillstånd som kallas "att göra en hemtenta".. just nu önskar jag att det var sommar och att jag var i likenäs- hos pappa-på verandan.. och hörde fåglarna kvittra.
Likenäs på sommaren...
Men så är inte fallet! Så om tio minuter ska jag med modiga steg kliva in i vårt lilla garderob/kontor och öppna hemtentan!! Så det så!! denna gång är det en tenta i Ledarskap/konflikt hantering. kursen har varit oerhört intressant och tentan ser inte allt för hemsk ut. Men jag har lärt mig vid det här laget- DET TAR TIIIID!!!
och eftersom vi fick tentan IDAG och den ska vara inne på måndag morgon så har jag inte så mycket tid...
speciellt inte eftersom min älskade lilla prinsessa fyller 4år på lördag!! HURRA FÖR PRINSESSAN!! hela lördagen försvinner till släktkalas, och söndagen blir det nog barn kalas!
oops, där försvann alltså TVÅ dagar!
ja ja det blir natt arbete som vanligt... det är luuugnt, fixat det förr, fixar det igen...
nej nu är det 5 minuter kvar... måste hämta Ahlgrens bilar... man KAN inte skriva hemtenta UTAN minst en bilpåse :)
kramiz på er allihop..... im going in...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eller så kan ni ju skjuta på barnkalaset till ett annat, lämpligare datum...? Det blir ju jättekul för Nova att sprida ut sina kalas...? Vad sägs om helgen efter påsk, t ex :-)

Lycka till med plugg!

Kram från en som vill vara med på kalaset med sina tvillingar :-)

Christina sa...

Det är ganska skönt att bo i Likenäs typ... jämt...! K-d 6.5 år räckte absolut för mig. Kommer aldrig tillbaka mer än för shoppingens skull. Ingrodd i skogen forever!