onsdag 25 mars 2009

Bevis!!

Bara för att bevisa för mig själv att jag faktiskt varit kreativ så lägger jag ut bilder från det scrapbooking album jag gjorde till svärmor på hennes 50års dag, detta tillsammans med diverse presentkort och en signerad Färjestad matchtröja (jag veeet-fel lag) blev tillslut hennes present. Framsida:
Första uppslaget: Från oss, och en bild på Svärmor som liten :)

Hammos Piiig, Nova!!


Ja.. jag o Lars... för de som inte såg det ;)



Och en liten lapp, som utlovade en fortsättning på detta Scrapbooking album. Trevligt sätt att spara minnen! Så lite kreativ har jag ju varit... men de va ju för flera dagar sen....




3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjabbbbbba snygging. Men herre min je va Nova e lik sina kusiner i Kil. Äpplet faller inte långt..... Flyttar förhoppningsvis snart in på min park ja..... Lust att komma upp på en inflyttningsfest så småningom? Ja Malin åsså så klarrrt!

Anonym sa...

Jamen fuck, va du ä kreativ!! Hon måste ju blivit så himla glad! Vill oxå ha personliga presenter...

Åhhh, vilken fin bild på dej och Lars!! Vill oxå ha en sån fin bild på oss...

Åhhh, vad du är lyckligt lottad som har Mimmi och Malin. Vill oxå ha Mimmi och Malin...

Åhh, vad alla är lyckossar som får träffa dej! Vill oxå träffa dej...

Kram störda Solly.

Anonym sa...

Solly Mandén! Nu tar du och skärper dig - UNGA KVINNA! Klart du har oss.. Vi finns här. Så länge du är skönt störd så platsar du. Jag funderar på om vi inte skulle skapa en ny tradition. En häxnatt. Vilken natt är det alla drar till blåkulla? När jag väl bestiger min kvast är det som om.. alla små stjärnor..de sjöööng för mig.. en uuunderbar refrääng .. för jag har himlen runt hörnet...äsch.. jag minns inte vilken natt det är. Nå.. vi kan ta en vilken som helst - Men DÅ går vi ut - klädda som vanliga människor och förlustar oss .. på deras bekostnad! Moohahahahaaaa!!!
Vissa år kanske vi inte ens rör oss bland "de andra dödliga" utan att vi sitter o rör i kittlar och fnissar elakt och berömmer varandras nya vårtor/skäggväxt..
D E T vore roligt.
När jag tänker efter kunde vi nästan behöva hyra ett helt kollo - om vi ska ta med barnen..dvs..
Nåja. Nu skrev jag för långt igen.. Kram till både uttråkade Maja och sorgsna Solly.
ALLT kommer att bli bra! Fast bara lite annorlunda än vi har tänkt oss. Jag lovar!/ Mimsanvimsan