lördag 7 mars 2009

jag önskar att:

Jag/vi hade så ofantligt mycket pengar så vi kunde köpa detta hus, detta hus växte jag i stort sett upp i!! Mormor var sveriges första kvinnliga stins och jobbade under min uppväxt på denna station: NÄSSUNDET STATION! mamma, jag och Malin bodde tvärs över järnvägen i den lilla banvaktarstugan! Blir tårögd när jag ser detta hus, och även rälsbussen som är av just den modell som jag brukade åka runt i!!
Å så vill jag ha ett sånt här slott i min trädgård!!

Å en sån här drake som vaktar mitt slott!!!

Å såna här arrangemang på väggen i vardagsrummet...




å den här lampan skulle passa finfint i sovrummet :)Men drömmar ska man ju ha :) när jag vinner 10 miljoner ska jag köpa Stationen i Nässundet!! och anställa nån som fixar resten åt mig...




3 kommentarer:

Tvärslå sa...

Den stationsbyggnaden väcker minnen.
Jag kan avslöja att jag tyckte att mormorn såg farlig ut, eller iaf trodde jag att hon var det.

Mamasnest sa...

Var hittar du alla häftiga bilder? :-)

maja sa...

Mamasnest: surfar runt o snor bilder :) lägger sen i en idé mapp. Mkt bra-ifall man nån gång får pengar :) DREAMS!!