tisdag 3 mars 2009

Jag lever...

Jo då det gör jag, men bara nätt o jämnt!! Psyket e de fint med.. men kroppen... ja,den vill nog helst till Scan- NÖDSLAKT!! Holy smoke! en låsning i bäckenet har gjort att jag inte går så bra.. typ inte alls!! Trots det vanliga smärtstillande knarket, för på denna åkomma biter tydligen inget...funderar på att gå i ide ett tag, vad tros om ett par veckor?? Bläää, och så är jag dessutom supersvullen i ben, fötter, armar och händer- what the fuck?? Ja, så var det färdiggnällt för idag...
XoXO Majan

5 kommentarer:

Tvärslå sa...

Krya på dej.

Anonym sa...

Vilka systrar ni är, era stackare! Hoppas att du kan ge dig tid att slappna av och ta det lugnt, så kanske du är bättre i morgon?
Kram Sofia.

Anonym sa...

Tjabba Hottie!!!! LOVE YA! MISS YA!
typeonegative_666@hotmail.com

Unknown sa...

Åh så tråkigt>!! Hoppas verkligen att det släppt lite! Ja, tv:n...hihi den plockade jag bort när tidningen skulle göra repotage och bilderna är sens det...
Blev så positivt överaskad idag när jag surfa runt och såg att webbutiken www.meandmyhome.se redan tar emot förbeställningar av vår bok, det blev så verkligt då, så skoj!! (usch, nu lät jag som en skrytmåns...). Ha det fint! Kram Petra

maja sa...

Doris: WELCOME DARLING!!!LOVE YOU TOOOOOOO!!!

PETRA: Skryt?? Skryt? vet du, jag tror inte på det ordet. inget bra ord!! STOLT!! ja, det är mycket bättre..och det är precis vad du ska vara :) shit du jobbar hårt,hårdare än någon annan.. Sträck på dig, var stolt!! Jag beundrar dig!!