tisdag 3 mars 2009

Desperate Housewifes kväll..o shoppat mig lycklig :)

Ja, idag var det ju dax för säsongens första Desperate.. men det blev liksom inte det samma... undrar varför.. nej då jag vet varför..mannen tog inte fram stickningen :) ni som hängt med ett tag kanske kommer ihåg att varje gång det var desperate tog min man fram stickning, satte sig i gungstolen och "mös" :)
fast de e klart- i slutet av programmet hämtade han nål och tråd o sätte sig och lade upp Novas nya rock brallor.. så det känns bra ändå :)

Idag skjutsade jag mannen till stan för han skulle till läkaren, sen hade jag 2 timmar innan Novisen skulle hämtas på dagis- och för första gången på över ett halvår, så gick jag på stan BARA för MIN skull!!! Shit vilken aha grej.. Jag shoppade till och med :) Ja inte för några stora pengar-för det har vi ju inte.. Men lyckades köpa både tallrikar och underlägg på Indiska- på rea!! Gud va roligt det var att komma hem och duka!! På ett snyggt och uttänkt sätt :) Dessutom hittade jag 2 överdelar till mig, på rea förstås- på Vila. snygga men ändå praktiska :) OCH sen hade jag ca en timme kvar, den valde jag förstås till att leta fynd till lilltjejen... (kan ju inte spendera HELA 2 timmar på bara mig själv) Lyckades hitta ascoola "punk"brallor till Nova. rea, Lindex.. och lite annat smått och gott.. och nu känner jag mig så himla nöjd, glad och full av energi.. MAN KAN SHOPPA SIG LYCKLIG :)
XoXo Majsan

Inga kommentarer: