onsdag 4 mars 2009

en dag av ingenting..

Usch, vaknade med en höft som fortfarande inte gillar högerbenet- och en nacke som definitivt inte gillar huvet som sitter på :) grym jävla huvudvärk som förlamar en till en fläck!! efter försök med sista Treo Compen (hade EN kvar) en lång varm dusch, insmörjning med EEZE spray, 2 panodil o en stesolid.. och några timmar senare 2 vanliga treo, så börjar jag återkomma till livet :) men nu har ju hela dagen gått..och dessutom en dag där jag borde läst 150 sidor i en bok tills imorgon- men som min syster sa: jag har ju hela natten på mig :)
Faan, att det alltid är så här just när man bestämt sig för att IDAG ska ja vara duktig, idag ska jag ta tag i livet så att jag inte hamnar så där obotligt efter... nåja nu är man o barn på väg hem, så nu var de kört för idag..WELL WELL imorgon är en annan dag.. å då är APOTEKET ÖPPET :)
XoXo den sjuka

1 kommentar:

Tvärslå sa...

Krya på dej o bli frisk nu.