onsdag 27 juli 2011

GUUUUUUUUUUUD VA JA VILL........

Kunna säga att..... nej nu jävlar är det:

Jag vill ju allra helst att jag & min käre make skall kunna åka på vår (mycket förskjutna) bröllopsresa, och kunna ligga så här:



Men framförallt så tycker jag att det är jävligt jobbigt att inte få vara med familjen de fååååå varma fina dagar som sommaren erbjuder. När jag händelsevis är ledig -ja men... RÄKNA MED REGN!!


Men igår hade jag iaf såpass mycket vett att jag kastade mig iväg från jobbet när jag slutade - och åkte hem och hämtade bikini, för att ansluta mig till make, Nova & guddotter N, som tillbringat större delen av dagen på stranden. Det var SVIIINKALLT i vattnet (Fryken= knacka hål på isen först) , men det sket jag i .... Premiär doppet skulle utföras!! guuud så skönt det var :)



Men jag längtar efter SEMESTER!! Efter att få lapa sol i flera dagar, läsa böcker och inte ha några krav....... Minns inte när jag hade det sist....





XoXo från den semester & soltörstande Majan







2 kommentarer:

Anonym sa...

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maja sa...

ååååååååååååååå veeeeeeeeeeeeeem äääääääääääääääärrrr duuuuuuuuuuuu? ;)