onsdag 27 juli 2011

De små å galna sakerna...

är det som förhöjer livet.... igår tex, fick jag ett ryck!! Jag upptäckte att min älskade lillebror och min älskade "låtsas lillebror" skulle vara trubadurer efter att packmopedsturne'n gjort sitt framträdande i Uddeholm. HÄPP HÄPP.... Hur trevligt är inte det.....


Att FÖRST få spana in Dregen...........

och sen Pernilla........ och plura och de andra så klart :)

och som grädde på moset få lyssna på världens duktigaste bröder. Sagt och gjort, jag ringde syster yster som också ville hänga på -sen slängde vi oss iväg mooooooooooooot UDDEHOLM :)


Förra torsdagen blev både jag och söstra mi överraskade av våra män, vi fick (ovetande om att den andra fått) ett kuvert med instruktioner om att infinna oss på Fryksta badet kl 19.00, bärande bekväma kläder. i kuvertet låg också 250 spänn....

När vi väl kommit på att vi båda fått detta - bestämde vi oss för att samåka........... och listade snabbt ut att : AHAAAA, det var rundturer i helikopter!!! Fränt :)

Häpp häpp, då fick vi åka helikopter en helt vanlig torsdagskväll :)



Mer galenskap & tokigheter åt folket :))))






Inga kommentarer: