söndag 21 juni 2009

Nova & Wilma..

Tjillevippen! Nu är vi tillbaks från midsommarfirandet i Krokserud.
Det blev riktigt trevligt och avslappnat. Kameran glömdes tyvärr bort större delen av tiden, men 4 kort lyckades jag med-lägger ut dom en annan dag.
På bilden under är en gammal skolbänk som vi ropade in till Nova när hon var typ 1 år :) Nu har vi insett att hmmm, vi får nog aldrig plats med den:
Alltså kommer frågan: Någon som är intresserad av att köpa den?? Isf, skriv en kommentar så hör jag av mig!
Här är Nova och hennes nya kompis Wilma. Wilma bor i grannhuset och de leker kanonbra tillsammans. Favorit?? JODÅ, prinsessor såklart :) Här står de och studerar Prinsessorna på Novas dörr!

Och här poserar de glatt för kameran. Nova fick dille på att dra i tröjan..och sen skrattade de så gott så man blev tårögd. Inte ett enda kort blev av "normal" kvalitet, men det är ju det som är charmen :)


Även den annars relativt blyga och försiktiga Wilma flippade ur och dom sprang runt hela lägenheten som tokar :)
Nu tror jag det är dax att krypa till kojs... Ha det så gott.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Nova å jag har samma outfit! (minns the incredible prinsessan Leia) Hahaha.. fast jag tycker att Novas passade henne bättre. "Fasktiskt!"
Kram kram från porrnästet

Anonym sa...

Tips från min fd svägerska:
Det finns en sajt som heter www.kitsch.se och där hittar du allt mellan himmel och jord som du kanske kan behöva.
tex tuggummit Hångla, Jesus disktrasa, Jesus tejp, disktrasa med Victoria och Daniel och Jesusbubbelskum...
Hälsningar Mimmi