torsdag 4 juni 2009

Behov av party!!! GAAAAH :-/

Alla som tryckt in "stoppknappen" för att hjälpa mig- nu kan ni släppa! Tentan är gjord :) Idag mellan 14-17 satt vi där och svettades.... och inte EN ENDA av de saker jag pluggat som en idiot på de tre senaste dagarna-var med i tentan! Det där är ju kruxet med salstentor, man vet aldrig cad som komma skall.... Men nu är den iaf gjord- Thank you God! -Hur det gick? Jag har faktiskt inte den blekaste aning, vanligtvis efter en salstenta brukar man ju ha en liten aning-men icke denna gång! Men vad som är riktigt skönt-JAG BRYR MIG INTE!!! Känns inte som hela världen om det råkar bli omtenta- ämnet var intressant och överskådligt, så dä ordner sig!!!

Ett annat STORT problem är att jag redan blivit så uttråkad på allt så jag tror jag vänder ut och in på mig själv- varför blev det så? Jo, i en djupare titt in i min själ inser jag att denna termin varit ett rent HELVETE!! Jag har därför BARA fokuserat på skola-och därigenom helt åsidosatt mina egna behov av socialt umgänge, jag behöver UT!!!! Se folk, se världen (eller åtminstone Karlstad) herregud jag har inte gått på stan sen i julas typ..... jag som jämt var på stan förr... Inte för att jag kan handla nåt-panka som vi är- men det kan ju va kul att se hur stan förändrats :) få lite nya intryck- ja ni vet!!

Men framförallt behöver jag en TJEJKVÄLL!! med förfest, sång, musik, röj, gärna lite karaeoke, och sen ut på nåt ställe (vet inte ens vart man går nu för tiden) och dansa så bena blir alldeles mjuka!!!!!!!!!! Shit, jag måste få till det... måste få fira att jag klarat denna termin- och äckelmörka vintern, att ljusare tider är här, och att värmen, sommaren och bad är precis runt knuten!!!

Hoppas nån mer vill hänga på??? För det är så tråkigt att fira själv :(

XoXo fri som en fågel Maja

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är på!!!!
/Malin

Mimmi sa...

japp, jag med... men när???? kan man gå ut en...eh.. tisdag? :-(

Mimmi sa...

och solly! var e solly? Vi måste ta med Solly!

Anonym sa...

Solly måste mä!! självklart :)
Men mimmsan-en tiiisdag-dåligt med svänga-dom-lutviga-ställen då!! Andra bud?

PUZZ MAJA