onsdag 27 maj 2009

tjingelong från lagvärlden!

Hejsan Hoppsan!! Vi fortsätter med den mycket hysteriska tentaperioden i skolan, så om jag inte hör av mig till er mina vänner- you know why!! Hur sommaren ser ut vet jag inte ännu- men sista tentan för denna termin är iaf på onsdag, holy smoke, när den är gjord måste jag nog fira med ett glas...lättöl-typ det jag har råd med :(
Men i FÖRSÄLJNINGENS TECKEN- så fortsätter jag med att visa upp de glas som jag handmålar och säljer- är det någon som behöver nya fina och unika glas, att ge bort i present-eller helt enkelt använda själva- SÅ KÖP AV MIG :) De stora vinglasen till vänster på bordet, är de som gått absolut bäst, förmodligen för att de är lite romantiska- med sina hjärtan och allt, men jag kan också lova att efter endast ETT glas vin i dessa- blir även stämningen romantisk!!! De är stooora!! Tänk så praktiskt- att kunna säga- nej men jag drack bara TVÅ glas vin-och i själva verket har man druckit en hel vinflaska :))
Japp, så försäljningen fortsätter och får nog bli ett tema här på bloggen :) kika in varje dag och se vad Maja säljer av för dagen........... spännande :)
Funderar förresten på om det är dax att ha en liten tävling snart..... jag tycker att det är hmmm, hur ska jag uttrycka mig... ganska få kommentarer nu för tiden... en tävling om nåt fint pris-kanske kan höja motivationen?!
XoXo från försäljerskan :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kära Maja
Jag har en styvdotter som älskar rött med vita prickar. Skulle det gå att köpa ett par finare glas som voro helröda med vita prickar på (inte för små prickar)som flickorna kan dricka sin eh.. helgläsk i? Vad kan de kosta?
Hälsningar
Åxå student

Anonym sa...

Till studenter som hava styvdöttrar som gillar rött med vita prickar det bliva special bra priser. Det ska vi allt kunna ordna i Majabutiken. Kollar detta :)
Hälsningar Majan

Mimmi sa...

TOPPEN! Hon fyller år i augusti.