onsdag 20 maj 2009

IM ALIVE!!!

Hej hopp!! Jodå vi lever allt än :)insåg efter en efterlysning att jag visst glömt uppdatera läget. Tjaee vad säga?? Inget har väl direkt löst sig, och vi har ingen lösning på lut än... men EFTER REGN KOMMER SOLSKEN!!! och eftersom det spöregnat på oss ett tag- så räknar jag med att bättre tider finns runt hörnet :)



Men ett tag kändes det ju lite bräckligt, typ blixtar o dunder, blandat med hopp... å ja, där är vi väl fortfarande- men rent psykiskt har jag försökt peppa mig själv... funkar oftast.. även om molnen hopar sig emellanåt :( MEN BAKOM MOLNEN LYSER SOLEN!!!

Tack pluttisar som skrivit uppmuntrande kommentarer efter förra inlägget(ni vet vilka ni är)! Ni värmer ett fruset hjärta :)
Ska försöka bättra mig lite med inläggen här :) Puzzzz på er snuttungar

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är det inte lustigt? Jag blir så jävla glad bara jag ser namnet "Solly Mandén"..
Maja: fina bilder. Vad ska man säga? Du är en jävel på att simma i skit. Jag har en lite lurig idé på gång serru.. ska försöka genomföra den.. men återkommer med detaljer ...
/Mimmi

Anonym sa...

Luriga ideér gillar jag :) hör av dig fort!! O ja, simma utav bara helvete, motströms och i skit ä min grej dä se!!! :)

Solly Mandén gör oss alla glada i själen- hon ROCKAR FETT!!! puzz på dej SOLLY!!!

KRAMIZ MAJA

Anonym sa...

Solly hälsar till ALLA sköna tjejer!!!!!! :-)