fredag 19 december 2008

mastodontsamtal....

HMMM, man undrar alltid vart tiden tar vägen på kvällarna efter att prinsessan somnat!! nå, ikväll vet jag iaf vad som hände- ytterligare ett mastodontsamtal med syster yster på telefon gjorde att oops där försvann 1 timme o 40 minuter!!! min man såg jag inte till under tiden, men upptäckte när jag skulle lägga på att OJ OJ OJ va fint det är i lägenheten, o va gott det luktar!!!
han hade nog haft lite tråkigt- disken var borta i köket, köket är fint o städat, och toaletten är rengjord- o då menar jag badkar, toa, handfat, ja allt!!!
tror vi måste ha fler såna samtal kära syster :) dock måste din man dresseras lite bättre:) han hade spelat Guitar Hero hela tiden..... undrar vem av dom som har mest träningsvärk imorgon!!!
Fint e de här iaf- HAN E SÅ DUKTIG MIN MAN!!
puss o go natt

1 kommentar:

malinmys sa...

FA! Orättvist!! Måste piska lite mer....