onsdag 3 december 2008

ARG MAJA!!!!

JAG SKA DÖDA TOM MORELLO!!!! på riktigt alltså.... om jag någonsin träffar någon som heter så kommer han att ligga väääldigt pyrt till!! i promise.. JAG ÄR AAARG
Har varit så duktig i flera dagar o läst litteratur till min socionom kurs så ögona blöder, o då fick jag ett ryck... tyckte jag var värd att få spela lite GUITAR HERO, o eftersom jag kommer att bli fråntagen spelet imorgon (vi har fått låna det av en polare, som nu längtar efter det), så ville jag avancera lite i spelet- jag har nämligen avancerat till MEDIUM, o tycker jag är jätteduktig, för när jag började med det här jävla spelet från helvete trodde jag aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle kunna avancera till MEDIUM! nybörjare var min grej... MEN NU HAR JAG INSETT ATT MEDIUM AR SÅ JÄVLA MYCKET ROLIGARE!! det har gått finfint till 8e låten- men nu måste jag battla med TOM FUCKING MORELLO, för att komma vidare... jo jo det går ju finfint- not, men eftersom min man insåg att jag var extremt nära att slänga ut spel- konsoll o tv genom fönstret, så frågade han om han fick försöka... det gick ju bra- NOT.. vi har nu i 3 timmar försökt att slå den jäveln- men icke, vi dööör en plågsam död vid varje försök..... SKITGRINIG... dessutom ligger det ju lite tävling bakom... jag är en farlig tävlingmänniska när det gäller sånt här- o min syster ligger före mig!!! attans....... men det finns inget att göra än att skicka en hitman på den jäveln- TOM MORELLO SKA DÖÖÖÖ!! god damit...
o inte blir det bättre av att jag levt på ananas i två dagar heller.. min bantningsdiet ni vet!! en något urlakad maja försöker prestera på hög nivå... mja inte så bra-
nu har jag bestämt mig-ska återgå till skollitteraturen- det är mycket enklare att läsa om HANDIKAPPOLITIKEN I PRAKTIKEN & ATT MÖTA ANNORLUNDA UTTRYCKSSÄTT-vägledning för personal som arbetar med utvecklingsstörning o störda beteenden!!! ja ja det är väl en bra insikt i sig- men va faaan TOM MORELLO- BORDE DÖÖÖÖÖ...
äääh jag får väl gå o göra ett försök till- klockan är ju bara 01.10- de e lugnt...
puss på er (ps-tips om tom morellos död emottages tacksamt...)

2 kommentarer:

malinmys sa...

MOOOAAAHAHHAHAHAAAA....!!!!

Mimmi sa...

Hej
Det var ta mig f.n den roligaste blogg sidan jag läst i hela mitt liv!
Go girl!