måndag 1 augusti 2011

tröööööööööööööööööött

Jobbade 65 timmar i veckan som gick.... det gick utmärkt ända tills idag!! Men nu jädrans får jag betala för det, shit pom frit, jag är så trött så ögonen faller ihop konstant på mig & det är livsfarligt att sitta ner!!
Känner mig allmänt grining också, vilket inte är bra / eller alls vanligt när jag är på jobbet!
Anledningen till de många timmarna var att jag tog på mig ETT extra pass uppe i Torsby mellan lördag till söndag. Dels för att det är himla kul att jobba med killarna och personalen är bra! Men också med viss uträkning, jag måste ju visa upp mig, påminna om hur jävla braaaa jag är -så att de kommer ihåg att anställa mig vid första bästa tillfälle som ges ;) Problemet är att det inte blev så mycket sovande under natten däruppe av olika skäl som jag inte kan gå in på.
Sovandet hemma har det också varit si å så med, kommer i säng alldeles för sent på kvällarna och somnar ännu senare. Igår kväll slocknade jag dock som en klubbad oxe -men vaknade vid 03.30 med myrkrypningar i hela kroppen, och fick nästan panik -upp ur sängen, käkade lite frukt, hoppade upp & ner, gick ut och rökte... letade sen som en idiot efter spikmattan som givetvis inte fanns att hitta! Gaaaaah, somnade om kanske vid 5 tiden och upp igen 06.30...

MMMMMMMMMM nu ä ja jättepigg!!
HM, måste hitta på nåt eftersom jag dessutom ska på Packmopedsturnen ikväll med min man och svärpäronen... MY GOD!!

Nu ska jag upp å hoppa lite............
studs studs studs..........................

Inga kommentarer: