fredag 19 augusti 2011

För 5 år sedan......

Stod vi i kyrkan... jag och min blivande make...
Det var en helt underbar dag när vi sa ja till varandra, min man var så vacker och alla gästerna likaså!! Att få dela denna dag med så underbara, glada och tokiga vänner är ett privilegium!!
Precis som det är att få dela mitt liv med min man!!

Till dig min älskade make:



Jag känner mig omgiven av kärlek bara genom att tänka på dig!



Och är oerhört tacksam för att du ville ha mig och för att du var vis nog att förstå det från första ögonblicket!! Tack för att du är du!!



Idag ska vi fira att det var 5 år sedan vi sa ja till varandra -Hur vi ska fira? Det återkommer jag om i nästa inlägg ;)


Kramiiiz från en lyckligt lottad Maja






7 kommentarer:

maja sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Underbara underbara fru..
Så vackert så jag fäller en tår..
Jag älskar dig för evigt.
Tack för att du finns och förgyller mina dagar.
Du är fantastisk.
Massor av pussar och kramar din Man

Anonym sa...

Ha en fantastisk dag och kväll! Ni är toppenhärliga båda två!

All lycka och kärlek till er även fortsättningsvis.

Vännen Solly

Anonym sa...

Hoppas ni fick en fin dag tillsammans och njöt av varandra!
Kram!/mims

Mamasnest sa...

Stort grattis till er båda! :-)
Kram

Anonym sa...

Kan man få en liten uppdatering om vad ni faktiskt gjorde denna speciella dag?

Nyfiken Solly.

Anonym sa...

Inte en kommentar till tänker jag skriva förrän ni har slutit fira era bröllopsdag. Så det så!/mims