måndag 1 augusti 2011

Hej hopp -pigg igen!

Måste bara snabbt berätta att strax efter att jag gjort det förra inlägget så gick jag ut från kontoret och mötte en patient som varit inneliggande här hos oss ett tag. Hon skulle bli utskriven och jag stannade och pratade med henne och hennes make.

Hon tackade mig så oerhört mycket för att jag funnits här när hon var inneliggande, tyckte att jag var en underbar människa som alltid var så glad och uppmuntrande, och hon gav mig jordens kram!!! Även maken tackade så mycket och berättade att patienten pratat mycket om mig!

SHIT VILKEN ENERGI JAG FICK!! Jag skriver inte detta för att skryta (eftersom jag inte behöver det, jag vet ju redan att jag är bäst) *flin* utan för att berätta att nuuuuuuu är jag pigg och glad igen :)

XoXo Pigger & glaer :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Finns inget mer uppmuntrande än att få sådan feedback! Vad glad jag är för din skull, du är värd varenda vackert ord!
Hoppas moppepopen var bra ;-)

Solly.

Anonym sa...

Kram! hurra för goa brukare! /mims

maja sa...

Hipp hurra för härlig feedback :) Det är verkligen värt sååå mycket!!

Solly:som du säkert förstått så var moppeturne'n superduper bra ;)

Mamasnest sa...

Jag har inga problem att se att du skulle vara ett fantastiskt stöd för någon. Vilken tur för världen att du har valt det yrke du valt! ♥