onsdag 10 augusti 2011

Bro bro Breja.......

stockar och stenar..........

Just nu känns det som om det är en massa broar i sikte!!
Vi har som familj tagit oss över en rejäl jädrans bro, som vi kämpat länge för... and let me just say it -CHECK!!

En annan bro är ju att överleva sommaren utan semester, eller nånsomhelst kvalitetstid med familjen - detta medan jag veeeeeeeeeet att alla de där soliga härliga varma dagarna så var min familj oftast vid stranden eller pysslade med nåt annat mys........... vart var jag då? -JO, inlåst på psyk!!! LR tjae inlåst å inlåst -kanhända jobbar jag ju, men fy va tungt det varit emellanåt... WELL people let me just say it: -Två arbetsdagar kvar, sen kan jag säga CHECK!!

Då kommer vi till nästa bro -det är ju inte bra att vara arbetslös allt för länge heller...man blir ju så satans pank, och det har vi fått nog av under dessa slavår...... WELL, jag kan bara säga att det ser ut att ordna sig -håll tummarna så att jag kan skriva -CHECK snart iaf ;)

Lite andra broar är på gång också, jag seeeer dom...nu ska vi bara se om det går att ta sig över dom......

XoXo The Bridge builder ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

puuusss! ni är värda guld!/mims

Anonym sa...

Men du...

För det första: SNYGG SIDA (lite svårläst text, men man får ju lägga ner sig lite)

Andra: Är det möjligt att det håller på att lösa sig för Lars-pojken?? Jag blir alldeles till mig av lycka i så fall!

Håller alla tummar och tår för att du bygger riktigt hållbara broar nu!

Kram Solly