lördag 4 december 2010

JAYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!

Hello Darlings :)

Eftersom höjdpunkten på TV just nu är IDOL för mig, och jag är ett riktigt riktigt IDOLFAN som följt varje avsnitt/ varje år, så måste jag ju också visa härliga bilder från min ena födelsedagspresent :D
HÄRLIGT att fylla år i direkt anslutning till att IDOL turnén är i Karlstad!! Jag och min käre make fick gå och se på detta live!! Stort tack till svärmor & svärfar, syster yster m fam, och min man & nova som gjorde detta möjligt!!
Jag har varit på extremt många konserter i mitt liv -men detta toppar ALLT!! på riktigt!! Nu beror det till stor del på att jag verkligen älskar och brinner för artisten JAY!!!! Och att han gjorde de bästa numrena hittills på Idolturnén just i Karlstad är ju "icing on the perfect cake"!!

Ja, jag kan tom bjuda på några bilder på mig själv, iordningfjord och klar för att åka på IDOL!!

Inte för att det syns i bild, men eftersom jag ville vara så rockig som möjligt så åkte tom plastbrallorna på!!! SHIT, va svettigt dä blir i dom...hahaha, det tänkte jag inte på under "Disco-eran" ...flin..

Jag och min extremt snygge man!!!

Eftersom vi var där direkt vid insläpp, så hade vi gott om tid att fördriva...och det gjorde vi ;)



Här framför Jay en Frank Sinatra låt extremt bra!!

Våra platser var väldigt bra!!

Här gratuleras Jay & Minnah till att ha gått vidare....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vem kan tro att du bitvis tycker att livet är en plåga?? Du är fräsch som en nyponros! Puss på dig!

Solly

Anonym sa...

Jay! jay! jay! jay! jay! jay!

Mimsanvimsan minsan